miércoles, 9 de noviembre de 2011

ZER DA WEB 2.0?

Urriaren 19an unibertsitaterako bidean nindoala bat-batean autopilaketa batekin aurkitu nintzen A8an. Ordu erdi eman nuen metro gutxi batzuk egiteko. Nerbioak jota amaitu ordez zerbait produktiboagoa egitea pentsatu nuen eta Gorka Palazio irakaslearen lana egitea bururatu zitzaidan. Lanari ekin nion, mobila hartu (nire iphone berria), 3G aktibatu eta egin nuen lehendabiziko gauza argazki bat ateratzea izan zen. Gero argazkia textu txiki batekin twitteatu nuen eta horrela nire ikaskideekin harremanetan jarri nintzen. Horrez gain, bideo bat grabatu nuen in situ era praktiko batean web 2.0 zer den azalduz. 

Era horretan Gorka Palazioren taldeko lanaren lehen urratsa eman genuen Mikel eta biok.
Emaitza honako hau izan da.



Zer da web 2.0?

Lehenik eta behin, web 2.0 informazioa partekatzea errazten duten aplikazioak dira. Gure kasuan adibidez, twitter, youtube eta blogga erabili ditugu, baina beste hainbat aplikazio erabili ditzakegu gure informazioa zabaltzeko eta besteei gure mezua helarazteko.

Bigarren idea web 2.0ri buruz, interaktibitatesunari dagokiona da. Mezua bidirekzionala da. Lehen mezua igorletik hartzailera zihoan, orain berriz igorletik hartzailera eta hartzailetik igorlera doa. Denok parte hartu dezakegu, feedbackaren kontzeptua agertzen da. Bideoan ikusi dezakegu nola twitterren bidez klasekideekin harremanetan jartzen naizen eta nola ekintza horrek gure arteko komunikazioa ahalbidetzen duen. Are gehiago, nai duenak parte hartu dezake solasaldian.

Azkenik, eta beharbada web 2.0 ulertzeko punturik garrantsitsuena, jarrerari dagokiona da. Web 2.0n lotsak eta mugak, hein batean, alde batera uzi behar dira eta daukagun informazioa modu irekian eta libreki plazaratzeko prest egon behar dugu. 



No hay comentarios:

Publicar un comentario